en sammanfattning

28 februari 2009

 

Det har gått lång tid sedan jag visste hur det egentligen låg till

med saker och ting.

Nu är det mest en liten röra av alltihop och ingenting.

 

När man drömmer om en italienare

som är lite lite fel men ändå väldigt rätt

är det tur att man har Dom där.

Vi som talar om allt och inget

som njuter av vårsolen

och smärtstillar varandra

när vi är Vi är inget riktigt tråkigt

bara när vi skiljs åt.

 

Smärtstillande i alla dess former

Medicum Cookie-Dough och Leilas kladdigaste

 

 

 

Vi vet att man måste ha dom kreddiga böckerna i ögonhöjd!

 

kreddiga böcker

 

 

Och vi vet att man måste skratta ibland.

 

de tänker också som Freud

 

 

 

Men jag vet inte varför vi måste tänka som Freud.

Hela tiden.

 

3 svar to “en sammanfattning”

  1. Taxen said

    En liten tår i ögonvrån, för att jag tycker om Oss så mycket. I bra och dåliga tider så kan vi alltid skratta, det är därför vi kommer överleva.

  2. Annan said

    Jag sitter här på pendeln med ett vemodigt leende på läpparna för det är så fint, det som är Vi, och jag vill inte att det ska upphöra men samtidigt måste jag hitta en framtid nånannanstans, det måste vi alla. Jag saknar er redan.

Kommentera

