5 februari 2009

Vackert väder & vin .

Det är vår plan

 

Bohemdekadens á la Bloomsburygruppen

– jag tar hatten!

 

woolf

 

Vad ska vi röka och vilka kläder ska vi ha?

Jag hade svaren

och nu bär det av

till soliga eftermiddagar i gräset i klänningar i bekvämt obekväma skor

i goda vänners lag

med vinglas i handen

 

 

en kostym

en teater

 

 

 

 

 

 

Idag har jag lärt mig franska .

 

Ett svar to “”

  1. Taxen said

    Det blir så.

    Du är bra. Jag blir glad av oss, allihop.

Kommentera

